Ofte spurte spørsmål

Hvordan vet jeg at kjøpet mitt har gått gjennom

Når du legger inn en bestilling hos HoneyOak.no genereres det en automatisk ordrebekreftelse som blir sendt på den e-postadressen du brukte da du registrerte bestillingen.  Hvis du ikke har motatt en ordrebekreftelse fra oss på e-post har ikke bestillingen gått gjennom Da kan du trygyt  legge inn nye bestilling uten at det er bestilt dobbelt.  NB! Sjekk søppelkassen for å forsikre deg om at ordrebekreftelsen ikke har havnet der.

Hva er rabattkoder?

Rabattkoder er noe HoneyOak.no bruker dersom vi har kampanjer i nettbutikken. Det kan være rabatt på et eller flere produkt eller f.eks gratis/redusert frakt. Disse Rabattkodene kan en enten bli opplyst om på vår Facebook, her i nettbutikken eller gjennom nyhetsbrev.

Kan jeg hente varer selv.

Ja, du kan hente varer på vårt lager i Sandnes. Om du velger fraktalternativ ” Hentes i Sandnes” ved utsjekk vil du motta en mail med hente informasjon straks ordren er pakket og klar for henting.

Hvor lang leveringtid har dere?

HoneyOak.no er opptatt av at du skal få varen din så raskt som mulig. Alle varene i nettbutikken er på lager i Norge og alle bestillinger som kommer til oss før kl 14:00 hver ukedag blir normalt pakket og sendt  samme dag. Dersom bestillingen kommer til oss etter kl 14:00 vil den bli sendt påfølgende dag. Bestillinger som kommer til oss i helg vil bli sendt på Mandager.

Hvor mye koster det i Frakt?

Bestillinger over kr. 1500,- sendes fraktfritt. For bestillinger under kr. 1500 vil det tilkomme frakt fra kr. 89 og oppover.

International Shipping?

Vi tilbyr dessverre ikke levering utenfor Norge for øyeblikket.

Leave a Reply

Din e-postadresse vil ikke bli publisert. Obligatoriske felt er merket med *