FQA - Ofte stilte spørsmål

Jeg glemte noe på bestillingen min – kan dere legge til varer på ordren?

Av sikkerhetsmessige årsaker har vi dessverre ikke mulig å legge til varer på en ordre. Vi har kun mulighet til å fjerne varer.

Men om du lager en ny bestilling med det du ønsker i tillegg og velger “Hentes i Sandnes” ved utsjekk så pakker og sender vi disse ordrene sammen.

I tillegg må du sende oss en e-post og informere om at disse skal sendes sammen.

Er det mulig å hente på deres lager

Ja, det går fint.

Ved utsjekk velger du bare “Hentes i Sandnes”.

Når pakken er klar for henting vil du motta en e-post med informasjon om når pakken kan hentes. Henting på vårt lager i Sandnes er gratis.

Hvor lang leveringstid har dere?

Honeyoak.no er opptatt av at du skal få varen din så raskt som mulig.

Alle varene i nettbutikken er på lager i Norge og alle bestillinger som kommer til oss før kl 14:00 hver ukedag blir normalt pakket og sendt samme dag.

Dersom bestillingen kommer til oss etter kl 14:00 vil den bli sendt påfølgende dag.

Bestillinger som kommer til oss i helg vil bli sendt på Mandager.

Du kan lese mer om leveringstid her:  Frakt og Levering

Hva koster det i frakt hos dere?

Bestillinger over kr. 1500,- sendes fraktfritt. For bestillinger under kr. 1500 vil det tilkomme frakt fra kr. 69,- eller 99,- alt etter ordrens størrelse og vekt.

International Shipping?

Vi tilbyr dessverre ikke levering utenfor Norge for øyeblikket.

Har dere fysisk butikk?

Vi har ingen fysiske butikker som du kan komme å handle i, men om du bestillier nettbutikken kan du velge å hente varer på vårt lager i Sandnes. Vi holder til like ved Kvadrat kjøpesenter.

Henting på lager er fraktfritt.